Formularz zgłoszenia serwisu / reklamacji

Przed zgłoszeniem serwisu zachęcamy do zapoznania się z najczęstszymi przyczynami nieprawidłowej pracy rekuperatora --> sprawdź możliwe przyczyny.

W celu zgłoszenia serwisu / reklamacji prosimy o dokładne wypełnienie poniższego formularza. Podanie wszystkich poniższych danych (w szczególności numeru seryjnego rekuperatora lub sterownika) przyspieszy rozpatrzenie zgłoszenia serwisowego i ułatwi kontakt.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Działem Serwisu Wentylacji; tel. (85) 745 57 11 w. 2, kom. 609 599 510, serwiswentylacja@bartosz.com.pl

Ważne: W przypadku wysyłki uszkodzonej części do Działu Serwisu wymagane jest załączenie wydrukowanego formularza (druk w załączeniu poniżej). Brak formularza uniemożliwia nam powiązanie przesyłki ze zgłoszeniem serwisowym / reklamacyjnym i rozpoczęcie dalszych procedur.

Czy wyrażasz zgodę na zdalne połączenie się Pracownika Serwisu ze sterownikiem STW-6 w celu przeprowadzenia diagnozy serwisowej i/lub naprawy on-line? Dotyczy wyłącznie Użytkowników sterowników STW-6 z modułem internetowym. *
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Firmę Bartosz dla potrzeb niezbędnych do obsługi zgłoszenia serwisowego/reklamacyjnego zgodnie z Polityką prywatności. *

Załączniki

PlikOpisWielkość plikuPobrania
doc Formularz zgłoszenia serwisu / reklamacji (wersja do edycji)54 KB760