Formularz zgłoszenia serwisu / reklamacji If you are human, leave this field blank. Przed zgłoszeniem serwisu zachęcamy do zapoznania się z najczęstszymi przyczynami nieprawidłowej pracy rekuperatora --> sprawdź możliwe przyczyny.W celu zgłoszenia serwisu / reklamacji prosimy o dokładne wypełnienie poniższego formularza. Podanie wszystkich poniższych danych (w szczególności numeru seryjnego rekuperatora lub sterownika) przyspieszy rozpatrzenie zgłoszenia serwisowego i ułatwi kontakt.W przypadku pytań prosimy o kontakt z Działem Serwisu Wentylacji; tel. (85)7455712 w. 33, kom. 609 599 510, serwiswentylacja@bartosz.com.plWażne: W przypadku wysyłki uszkodzonej części do Działu Serwisu wymagane jest załączenie wydrukowanego formularza (druk w załączeniu poniżej). Brak formularza uniemożliwia nam powiązanie przesyłki ze zgłoszeniem serwisowym / reklamacyjnym i rozpoczęcie dalszych procedur. Imię i nazwisko * Email * Telefon * Nazwa firmy NIP Adres inwestycji (miejscowość, kod pocztowy, ulica i numer budynku) * Rodzaj urządzenia (np. centrala VENA, centrala VEBAR, wentylator, sterownik itp.) * Numer seryjny urządzenia * Czego dotyczy zgłoszenie (prosimy szczegółowo opisać zgłaszany problem) * Czy wyrażasz zgodę na zdalne połączenie się Pracownika Serwisu ze sterownikiem STW-6 w celu przeprowadzenia diagnozy serwisowej i/lub naprawy on-line? Dotyczy wyłącznie Użytkowników sterowników STW-6 z modułem internetowym. * Wyrażam zgodę na zdalne połączenie ze sterownikiem Nie wyrażam zgody na zdalne połączenie ze sterownikiem Nie dotyczy Zgoda * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Firmę Bartosz dla potrzeb niezbędnych do obsługi zgłoszenia serwisowego/reklamacyjnego zgodnie z Polityką prywatności. *reCAPTCHA WyślijZałącznikiPlikOpisRozmiar plikuPobrania Formularz zgłoszenia serwisu / reklamacji (do druku)54 KB71