Formularz zgłoszenia serwisu / reklamacji Przed zgłoszeniem serwisu zachęcamy do zapoznania się z najczęstszymi przyczynami nieprawidłowej pracy rekuperatora --> sprawdź możliwe przyczyny.W celu zgłoszenia serwisu / reklamacji prosimy o dokładne wypełnienie poniższego formularza. Podanie wszystkich poniższych danych (w szczególności numeru seryjnego rekuperatora lub sterownika) przyspieszy rozpatrzenie zgłoszenia serwisowego i ułatwi kontakt.W przypadku pytań prosimy o kontakt z Działem Serwisu Wentylacji; tel. (85) 745 57 11 w. 2, kom. 609 599 510, serwiswentylacja@bartosz.com.plWażne: W przypadku wysyłki uszkodzonej części do Działu Serwisu wymagane jest załączenie wydrukowanego formularza (druk w załączeniu poniżej). Brak formularza uniemożliwia nam powiązanie przesyłki ze zgłoszeniem serwisowym / reklamacyjnym i rozpoczęcie dalszych procedur. Imię i nazwisko * Email * Telefon * Nazwa firmy NIP Adres inwestycji (miejscowość, kod pocztowy, ulica i numer budynku) * Rodzaj urządzenia (np. centrala VENA, centrala VEBAR, wentylator, sterownik itp.) * Numer seryjny urządzenia * Numer faktury zakupu Czego dotyczy zgłoszenie (prosimy szczegółowo opisać zgłaszany problem) * Czy wyrażasz zgodę na zdalne połączenie się Pracownika Serwisu ze sterownikiem STW-6 w celu przeprowadzenia diagnozy serwisowej i/lub naprawy on-line? Dotyczy wyłącznie Użytkowników sterowników STW-6 z modułem internetowym. * Wyrażam zgodę na zdalne połączenie ze sterownikiem Nie wyrażam zgody na zdalne połączenie ze sterownikiem Nie dotyczy Zgoda * Oświadczam, że przed wysłaniem zgłoszenia zapoznałem się z Polityką prywatności, regulującą sposób przetwarzania moich danych osobowych. Przeczytaj treść Polityki prywatności. * If you are human, leave this field blank. WyślijZałącznikiPlikOpisWielkość plikuPobrania Formularz zgłoszenia serwisu / reklamacji (wersja do edycji)54 KB871